Terug

Bestelling word niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: AMAZON

02/12/2023

Beste, ik bestelde op 12/10 een boek op amazon.com.be als pre-order en ik heb dit ook direct betaald, dit boek kwam eind oktober uit. half november nam ik contact op met amazon omdat mijn boek nog niet geleverd is en kreeg ik te horen dat ze tegen die prijs niet in stock zijn en ik, of moest wachten tot de leverancier ze terug tegen die prijs leverd, of ik mijn bestelling kon annuleren, dan storten ze mijn geld terug en kan ik het boek opnieuw bestellen tegen een hogere prijs. het boek is beschikbaar tegen een hogere prijs dan ik reeds betaald heb dus het is niet dat ze het niet hebben, dit kan toch zomaar niet?

Berichten (1)

AMAZON

Naar: D. V.

02/12/2023

Hello,This is an automatic e-mail to confirm we have received your e-mail and a Customer service associate will be in touch within the next 6 hours. In the meantime, please visit our Help pages: website or app.You can also connect with us through chat or request a call back on your mobile number.Please Note - This e-mail was sent from notification-only address that can't accept incoming e-mails. Please don't reply to this message.Regards,Customer Service DepartmentAmazonP.S. You received this message because Amazon.in received the followingmessage:Date: 2 Dec 2023 17:45:51 +0100eleverd - (CPTBE01930186-80)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform