Terug

Bestelling werd nooit geleverd, wel aanmaning tot betalen. Geen contact mogelijk met persoon bijbol

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

B. D.

Naar: bol.com

24/10/2024

Ik heb een aantal artikelen nooit geleverd gekregen. Deze staan wel nog op mijn factuur en heb herinnering gekregen tot betalen. Ik probeer contactpersoon te vinden op hun website en krijg enkel een stomme chatbot Billie als aanspreekpunt. Ik wil geen herinneringskosten betalen voor producten die nooit geleverd werden en wens een ECHTE MENSELIJKE MEDEWERKER te spreken om dit te kunnen oplossen! Ondertussen heb ik een retour aangevraagd omdat ik via de website geen stap verder geraak maar kan geen retour doen als ik het product niet heb!!!!

Berichten (1)

bol.com

Naar: B. D.

24/10/2024

Goedendag Briers, Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 24 oktober 2024 01:01 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Bestelling werd nooit geleverd, wel aanmaning tot betalen. Geen contact mogelijk met persoon bijbol ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform