Terug

Bestelling was geannuleerd, toch verstuurd?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Temu

11/03/2024

Beste, toen we een bestelling deden bij jullie, hebben we na 5 minuten deze terug geannuleerd.Toen ook een chat gestart, omdat we maar geen bevestiging van de annulatie kregen.. daar werd gezegd, de annulatie is blijkbaar niet goed doorgekomen en kan nu niet meer gewijzigd worden. Wat echt niet kon. Dit is in mijn ogen een gedwongen verkoop. Annulatie zogezegd niet doorgekomen, dus proberen ze de klanten de bestelling toch aan te smeren..op de chat werd gezegd, u kan deze wel retour sturen, was ik niet mee akkoord en toen zeiden ze, of u kan ze weigeren. Hebben we gedaan, maar nu willen ze de terugbetaling niet inzetten..en krijgen wij van Klarna natuurlijk mails. Dus aub we wilden de goederen al niet..we hebben de goederen ook niet..Gelieve het openstaand saldo recht te zetten en dit aan Klarna mee te geven. Bedankt. We hebben hier al veel te veel tijd in gestoken (


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform