Terug

Bestelling voor volledig bed op 12/08 geplaatst, enkel 2 kussens ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: EMMA Matelas

12/09/2023

Beste,Op 12/08/23 heb ik een bestelling geplaatst via jullie webshop voor een Royal Boxspring. De verwachte leverdatum was tussen 18/08-25/08, hiervoor een week verlof genomen, maar niets gehoord. Daarna gebeld en toen werd er mij verteld dat het bed midden september zal toekomen. Na vandaag opnieuw te bellen, te horen gekregen dat er nog steeds geen leverdatum kan gegeven worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform