Terug

Bestelling voor ophaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: FNAC BELGIUM

30/11/2023

BesteIk heb 2x geprobeerd om een product te bestellen via de fnac website, De eerste bestelling (26372632) was na 1uur geannuleerd omdat de medewerkers dit niet tijdig hebben gezien. Direct daarna heb ik de 2de bestelling (26373273) deze is sneller beantwoord met een annulatie dat het product niet op voorraad is.Momenteel staat het op de website nog steeds als voorradig dus het kan besteld worden. Ik belde naar de klantendienst van Fnac waar ze na lange tijd dan toch naar de winkel zelf hebben gebeld en bevestigde dat het product wel aanwezig is maar niet gereserveerd kan worden.Dit vind ik niet correct want ik kan als een normaal werkende mens niet zomaar in het midden van de dag het product kan ophalen daarmee de reservatie functie, toch?Het is niet de eerste keer dat dit voorkomt bij Fnac

Berichten (2)

FNAC BELGIUM

Naar: J. M.

02/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Mogen wij u vragen of het hier effectief om een bestelling op Fnac.be gaat ?Onze excuses maar wij hebben de referentie:26372632 niet kunnen terugvinden. Deze lijkt ook niet op onze referenties.Voor een bestelling online zou u een bestelnummer moeten krijgen met letters en cijfers door elkaar.Heeft u reeds gepoogd om een bestelling online te plaatsen ? Op deze manier kan u een levering in de winkel of zelfs als dit voor u gemakkelijker is kiezen voor een levering aan huis.Alvast bedankt voor uw medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

J. M.

Naar: FNAC BELGIUM

02/12/2023

BesteDit gaat om een reservering in de winkel via jullie website, deze stonden beschikbaar in de winkel in Gent. In de bijlagen zou u dit ook moeten zien.We hebben intussen ook 2 bestellingen geplaatst via de webshop geplaatst, 1 die geleverd word in 1 van jullie winkels en de andere voor thuislevering. We gingen normaal antwoord krijgen op 1 december of deze beschikbaar was.Hier is geen antwoord op gekomen. Dit is niet de eerste keer dat er iets misloopt via de webshop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform