Terug

Bestelling via Webshop Shein - Terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. V.

Naar: Shein

05/11/2024

Ik heb op 6/10/2024 een bestelling geplaatst op Shein. Een aantal zaken van deze bestelling heb ik geretourneerd. Ik heb deze allemaal samen in 1 doos gestopt, en correct aangegeven via de site. Nu zie ik dat ik veel meer moet betalen, dan wat ik heb gehouden. Ik heb reeds contact opgenomen met hun klantenservice (zie bijlage) en zij zeggen dat ze niet alle artikelen hebben gekregen die ik heb vermeld. Ik vind dit absoluut niet kunnen, want ik heb alles correct aangegeven en opgestuurd. Er zijn al vaak problemen geweest met Shein omtrent onjuiste terugbetalingen, maar steeds kwam dit in orde. Nu willen ze dit niet correct aanpassen.

Bemiddeling door Testaankoop 21 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform