Terug

Bestelling verloren en geen terugbetaling of nieuwe zending

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: VANDEN BORRE

08/01/2024

Hallo,Ik bestelde een nespresso machine met bestelnummer 417086548. Dit moest vrijdag geleverd worden door Bpost maar dit was niet mogelijk wegens sluitingsuur. Mijn adres is gewoon in een wijk met huizen dus dit vond ik al heel vreemd. Ook zag ik de postbode vrijdag gewoon voorbij mijn huis rijden zonder aan te bellen of uit te stappen. Vandaag zou het normaal geleverd moeten worden maar weeral niks aangezien de postbode hier al is geweest. Het is op de tracking site ook nog steeds aan het verwerken. Ik heb ook Bpost al gecontacteerd en hun weten ook niet waar het pakket zit. Helaas al meerde keren vanden borre proberen contacteren maar niemand kan me helpen of reageert. Aangezien dit om een dure bestelling gaat vind ik dit echt niet oké en wil ik een onmiddelijke terugbetaling deze week nog of wil ik dat het pakket met express levering opnieuw wordt verstuurd. Ookal moet er een onderzoek bij Bpost gebeuren, dit betekent niet dat ik nu geen terugbetaling of een nieuw pakket mag toegestuurd krijgen. Ik eis dus onmiddelijk dat iemand reageerd op mijn mail en ik eis ook dat er een nieuw pakket met express levering deze week nog wordt geleverd. Zo niet zal ik de advocaten contacteren.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: L. D.

09/01/2024

Geachte,We bieden je onze verontschuldigingen aan voor de ongemakken.Intussen heeft onze Webshop bevestiging ontvangen van BPost dat het pakje terecht is.Onze Webshop houdt je zo snel mogelijk op de hoogte van het verdere verloop.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform