Terug

Bestelling van 30 juli nog steeds niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: EMMA Matelas

16/09/2023

Beste,Op 30 juli bestelde (en betaalde!) ik een Emma topper matras.Ik kreeg een bericht dat de verwachte leverdatum 4-11 augustus zou zijn. Dat gebeurde niet, en ook de webpagina waar ik de status van mijn bestelling kan volgen, verandert niet.Ik heb de klantendienst al een aantal keer gecontacteerd (zowel per mail als telefonisch) en heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. De laatste update was dat de matras zou geleverd worden in de week van 11 september, maar wederom geen levering. Ook geen bericht of update van Emma, en op de pagina om mijn bestelling te volgen staat nog steeds ‘verwachte levering 4-11 aug’.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform