Beste, Ik bestelde op 01/10/23 een vaatwasmachine SBV4HCX48E Bosch voor de prijs van 597 euro. Ik diende bij bestelling het volledige bedrag over te maken, wat ik ook heb gedaan. op 12/10/23 stuur ik een mail met de vraag om zo snel mogelijk een leveringstijd te laten kennen van mijn betaalde bestelling. Op 14/10 heb ik nog steeds geen antwoord gekregen waarop ik besluit beroep te doen op mijn herroepingsrecht. Dit stuur ik op 14/10 door. Dan krijg ik reactie dat de vaatwasser in bestelling staat bij de toeleverancier. Ik laat direct weten dat ik mijn bestelling herroepen heb op 14/10 en het betaalde bedrag van 597,- euro zo snel mogelijk terug op mijn rekening gestort wil hebben. Krijg ik dezelfde dag de reactie dat ze samen graag tot een oplossing willen komen. Ik geef direct aan dat ik beroep blijf doen op mijn herroepingsrecht. Krijg ik een mail dat ik mijn verzoek naar de boekhouding dien te versturen. Dit is hetzelfde mail adres als eerst, maar ik verstuur dan terug een mail met extra vermelding dat dit tav de boekhouding is. Op 17/10 krijg ik antwoord dat het verder doorgegeven wordt. Op 5/11 stuur ik een mail met de vraag waar de terugbetaling blijft. Op 6/11 krijg ik een mailtje dat dit in orde zou moeten zijn en dat ze het gaan nakijken. Op 14/11 stuur ik een mail met de vraag of het ondertussen al nagekeken is, want ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Op 18/11 stuur ik terug een mail dat ik teleur gesteld ben omdat er zelfs niet meer geantwoord wordt, en nog steeds niet terugbetaald is geworden. Op 20/11 krijg ik een mail dat ze er zeker mee bezig zijn, en dat dit alles in onderzoek is. Op Di. 28/11 stuur ik nogmaals een mail hoe ver het onderzoek staat. Een geautomatiseerde mail met ticketnr. 721744942 wordt gestuurd (de zoveelste) maar nog steeds geen antwoord of terugbetaling helaas.