Terug

bestelling teruggestuurd en beweren niet ontvangen te hebben

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: bol.com

20/12/2023

Beste, ik bestelde een lader voor een accu van een fiets en deze werkte niet dus ik heb deze teruggezonden nml afgegeven in een afhaalpunt nml Delhaize winkel in brakel ik heb een bewijs van bol com van is onderweg dit is je afgigtebewijs en dan mail we hebben je retour ontvangen en toch beweren ze het niet ontvangen te hebben

Berichten (5)

bol.com

Naar: L. M.

20/12/2023

Goedemiddag Lieve,Bedankt voor uw bericht. De partner waarbij u de bestelling heeft geplaatst, heeft u op 8 juni 2023 een e-mail gestuurd met meer informatie over de ontvangen retour. Hier is helaas geen reactie van uw kant gekomen. Ik wil u vragen om op de e-mail van de partner te reageren.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

L. M.

Naar: bol.com

20/12/2023

Kun je me die mail nog es doorsturen aub ? grts

bol.com

Naar: L. M.

20/12/2023

Goedemiddag Lieve,Dank voor uw reactie. Omdat wij niet de afzender zijn van de e-mail, kan ik deze niet opnieuw naar u sturen. Ik heb de partner verzocht om u nogmaals te voorzien van de e-mail. Ik adviseer u om ook uw spam-box in de gaten te houden.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

L. M.

Naar: bol.com

16/01/2024

Ik ontving bericht van jullie dat deze zaak in orde is maar een paar dagen later ontvang ik terug een brief van INTRUM om dit te betalen ????

bol.com

Naar: L. M.

16/01/2024

Goedemorgen Lieve,Bedankt voor je reactie. Er wordt contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform