Terug

Bestelling te laat - een klein beetje f*** you naar de klant

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

17/04/2023

Verhaaltjestijd: In Januari plaatste ik een relatief omvangrijke bestelling bij Juntoo, Alles op stock meneer vertelde ze mij... tot het voorschot betaald was -> 13 weken wachten was het resultaat. OK dan. Na 2 maanden wachten nog steeds niets gehoord, Ik zal men licht eens opsteken., dacht ik. Bleek dat ik het volledige bedrag moest overschrijven voor de geplande leverdatum. Raar voor een product dat je niet hebt gekregen en waar je geen updates over krijgt. Heb dan maar het volledige bedrag overgeschreven. Betaling (€4500) werd niet geregisteerd binnen een week, na veel bellen hebben ze mijn geld toch terug gevonden. Spijtige zaak klonk het, €4500 is geen wisselgeld, €4500 is geen spijtige zaak, maar de betaling was dan toch in orde. OK dan. De levertermijn komt dichterbij en ik begin me klaar te maken om te verhuizen. 4 april - geen levertermijn - we gaan erachteraan meneer7 april - geen levertermijn - we gaan erachteraan meneer15 april - geen levertermijn - we gaan erachteraan meneer17 april - geen levertermijn - we gaan erachteraan meneer29 april dan? Ik geloof er niets van. Er zou nog een stuk achter zijn in de fabriek zelf, maar niemand kan hier iets aan doen, blijkbaar. Persoonlijk ervaring in aftersales heeft me geleerd dat je meestal wel iets kunt regelen met de fabriek, het is uiteindelijk maar een kwestie van wat nemen we eerst vast? Niet dat ene stukje dat toch al te laat is, we focussen ons op de bestellingen die op tijd kunnen zijn. Om de situatie een beetje helderder te maken:Ik betaal nu op mijn eentje een appartement dat niet bemeubeld is, waar je niet in kunt wonen. Maar waar ik wel een groot deel van mijn loon voor afgeef elke maand. De overschot? Geef ik aan mijn ouders, waar ik momenteel bij verblijf, maar ook tegen compensatie - een kost van €450 per maand, extra. Mijn enkel loontje kan dit niet trekken. Niet. Het begint een financiële noodzaak te worden voor mij om te verhuizen of ik kom binnenkort in geldnood. Juntoo, voor de zoveelste keer vraag ik jullie, wanneer worden mijn meubels geleverd? Producten:Waar ik 'de volle pot' voor heb betaald. Waar ik al maanden braafjes op zit te wachten. Waar ik 0 communicatie over ontvang. Waar (volgens mij) nog 0 moeite voor gedaan word. Waar de achterstand me stilaan van in een benauwde situatie aan het brengen is.

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: T. V.

18/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform