Terug

Bestelling smartphone met abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Proximus

27/10/2020

Ik bestelde om 21/10 een abonnement met smartphone bij Proximus via hun website. Ik ontving een bevestigingsmail waarin de gekozen producten besteld waren. Na 6 dagen keek ik via het track en tracing systeem hoe het mijn mijn bestelling stond, deze bleek nogsteeds in behandeling te zijn. Ik contacteerde Proximus via de messenger app maar moest mijn probleem meer dan 4x herhaaldelijk stellen waaruit ik geen concrete info kreeg aangaande mijn uitgestelde bestelling. Op 27/10 contacteerde ik Proximus telefonisch voor meer info betreffende mijn bestelling de meneer aan de telefoon vertelde mij “mevrouw het is in behandeling meer kan ik niet doen” toen ik hem vroeg waarom het in vertraging was kon hij mij geen concrete info geven. Omdat ik nu al 7 dagen zonder telefoon zat en deze voor het werk nodig heb besloot ik naar een Proximus shop te gaan. Op 27/10 bezocht ik de shop in Brasschaat waar ik eerst een half uur heb moeten wachten eer ik de winkel mocht betreden. Mijn partner mocht niet mee binnen in de winkel omdat dat volgens de medewerkster nieuwe regels waren van hoger hand waarbij er maar 1 klant per keer binnen mocht. Terwijl buiten aan de winkel stond Max 4 personen in de winkel. Wanneer de medewerkster dit aan gaf besloot ik zonder enige protest de winkel binnen te gaan en mijn partner buiten te laten wachten. Bij het betreden van de winkel sprak de andere medewerkster de andere aan over het feit dat ik en mijn partner moeilijk gedaan zouden over de nieuwe regels van het betreden van de winkel ze zei luidop “alleen komen of naar huis gaan als het u niet aanstaat”. Terwijl dit ongegrond is. Ik ben zelf verpleegkundige en begrijp de nieuwe maatregelen maar al te goed. Bij het uitleggen van mijn probleem vertelde de verkoopster mij dat de aankoop van een nieuw toestel eerst diende goed gekeurd te worden door de overheid omdat zij hier mee zouden samenwerken. Ik moest mijn id kaart afgeven en deze werd ingelezen om zo aan een goedkeuring te kunnen voldoen om een abonnement met smartphone te kunnen kopen. Verder vertelde ze mij dat de goedkeuring een week in beslag zou nemen en nog eens een week zou innemen eer ik het toestel zou kunnen aan krijgen. Wanneer ik hier mijn ongenoegen over uiten en vroeg om deze bestelling te annuleren vertelde ze mij dat dit niet toegestaan was en mijn aanvraag reeds verstuurd was naar de overheid. En als het mij niet aanstond ik maar een andere provider moest zoeken. Wanneer ik een klacht wilde indienen weigerde ze mij daar bij te helpen en verzocht ze mij de winkel te verlaten. Wanneer ik om hun website zocht om een klacht in te dienen kon ik nergens een e mail adres vinden. Ik heb er voor gekozen om over te stappen naar hen wegens ontevredenheid bij Telenet maar heb hier erg spijt van. Ik hoop dat deze klacht toch grondig bekeken wordt en werk van wordt gemaakt. Ik heb namelijk een telefoon nodig voor het uitoefenen van mijn werk. Hopelijk kunt u mij verder helpen in deze lastige situatie. Mvg An Poelmans

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. P.

28/10/2020

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.----------------------------------------------------------------------------------------------Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192970616993]

Proximus

Naar: A. P.

05/11/2020

Proximus: uw aanvraag via Test-Aankoop referentie CPTBE01082741-27Dag mevrouw, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanhaar GSM.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192970931291]Test-Aankoop referentie CPTBE01082741-27Dag mevrouw, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanhaar GSM.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192970931291]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform