Terug

Bestelling Samsung S24

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

B. D.

Naar: Telenet

02/08/2024

Op 16/6 een Samsung S24 besteld tijdens een Samsung actie met 100 euro cashback en een gratis Samsung tablet ter waarde van 259 euro. Na 6 weken (zonder daarover geïnformeerd te worden bleek de telefoon niet vroeger leverbaar) werd de telefoon aan de deur aangeboden op een uiterst zeldzaam moment dat niemand thuis was door PostNL. Daarna bleek het pakje spoorloos. Na ontelbare communicatiepogingen en met Telenet en talloze tegenstrijdige berichten om dit op te lossen werd een e-mail gestuurd met de keuze om opnieuw te leveren of geld terug te krijgen. E-mail verstuurd op 30/7 (en 4 herinneringen) om aan te dringen hoogdringend opnieuw te sturen om aan de actievoorwaarden te voldoen, geen reactie meer. Vandaag op de chat 3 uur bezig geweest en na opnieuw heel wat tegenstrijdige berichten, uiteindelijk ook geen reactie meer… Ondertussen is maandag 5/8 de uiterste datum om aan de actie deel te nemen en zal die dus verstrijken waardoor ik 359 euro aan schade zal hebben geleden (los van de talloze uren in wachtrijen, chat en het opstellen van e-mails) Het is ongehoord hoe Telenet omgaat met (reeds 20 jaar) klanten!

Berichten (1)

Telenet

Naar: B. D.

05/08/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: I-24080256461086 Beste mijnheer Deleu,Wij namen uw dossier in behandeling en komen snel bij u terug.Vriendelijke groeten,AlexandraTelenet customer relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform