Terug

Bestelling retour door beschadiging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: bol.com

02/10/2023

Beste,ik heb vorige week besteld bij BOL.com aangezien het 7 daagse was en dan bestel ik altijd mijn producten.Nu vandaag ging alles geleverd worden en plots krijg ik allemaal mails dat mijn producten beschadigd zijn bij de levering en dus retour gaan. Het waren 2 orders en 5 producten in totaal, 1 is geleverd en al de rest is zogezegd beschadigd.Mijn orders worden ook allemaal geannuleerd.Wat ik op zich al raar vind, als er iets retour gaat dan zouden ze automatisch het product moeten opsturen en moet je als klant hier toch geen tijd en energie insteken.nu ik stuur via de chat en ik krijg het antwoord dat dit product niet meer op voorraad is bij bol.com maar enkel bij hun partner plein.nl en ik dus geen vervanging kan krijgen.Dus ik zou nu het product opnieuw moeten bestellen maar is dan aan bijna het dubbel van de prijs. Terwijl ik hier toch geen fout aan heb.Ik krijg dan ook plots een mail dat dit zal gecrediteerd worden en op mijn rekening terug zal komen, terwijl ik niet akkoord ben met de oplossing.Ik wil gewoon dat product ontvangen en aan die prijs.

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. V.

03/10/2023

Goedemorgen Maaike,Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform