Beste, ik bestelde een DJI Mini 3 pro drone met smartcontroller via bol.com.De drone stond op het moment van bestelling in promotie via een partner aan 599,99 euro. Uiteindelijk de bestelling gedaan en betaling direct voldaan met een cadeaubon van bol.com.Nadat de drone niet geleverd werd, heb ik een klacht ingediend via de chat. De personen van bol.com zouden een onderzoek starten en mij dan contacteren voor een oplossing.Uiteindelijk heb ik gewoon een mail gehad dat het bedrag terug gestort is, maar geen verdere uitleg. De drone staat nu ook terug aan 899,99 euro, waardoor ik 300 euro extra moet betalen wil ik de drone toch ontvangen. Ik heb dan opnieuw contact genomen, en ze zouden de partner mij laten contacteren.Ik ben ook even in de algemene voorwaarden van bol.com gaan lezen. Daar staat in dat bol.com een emailapplicatie gebouwd heeft om contact tussen klant en partner te kunnen garanderen. Deze emailapplicatie is nergens te vinden, en er is ook geen info over de partner te vinden. Bij vraag aan de klantendienst via chat, hoe ik deze applicatie kan gebruiken, kreeg ik als antwoord : wij hebben u voldoende geïnformeerd, ik sluit dit gesprek af. Bol.com laat hun klanten dus gewoon in de steek als het op partnerbestellingen aankomt, en verschuilen zich achter het feit dat zij niet verantwoordelijk zijn voor partners. Als er geen screening van partners gebeurt, vind ik niet dat de eindklant hier slachtoffer van mag worden.