Terug

Bestelling nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. V.

Naar: Cool blue

17/07/2024

Betreft: Ordernummer 82058935 bij Coolblue.be Geachte, Op 08/07/2024 plaatste ik een bestelling op de website van Cool Blue. Ik kocht OpenRun oortjes van het merk Shokz, welke ik online ook vooraf betaalde (€127). Daags nadien kreeg ik een bevestiging van levering via de koerier, Post NL, dat de bestelling werd afgeleverd. Ik was op dat moment thuis en heb geen koerier gezien. Na het raadplegen van de camerabeelden rondom mijn woning, kon ik vaststellen dat op het moment (bijna op de seconde) van levering een camionette aan zeer trage snelheid mijn woning passeerde. Het is ook duidelijk te zien dat de chauffeur naar mijn woning keek. Echter, zonder te stoppen reedt hij gewoon door. Ik heb meermaals contact gehad met de klantenservice van Cool Blue. Zonder dat ze heel hulpzaam konden zijn, begreep ik wel dat mijn levering via een onderaannemer van Post NL uitgevoerd werd, waar geregeld problemen over gemeld worden. Intussen kreeg ik bericht van de klantenservice dat de chauffeur aangeeft wel te hebben geleverd. "De chauffeur geeft aan de zending bij de geadresseerde in de aanbouw te hebben gezet." Dit is natuurlijk een pertinente leugen. De beelden van mijn camerabewaking werden ook al meermaals gedeeld met Coolblue. Ik hoop dat we dit alsnog spoedig geregeld kan worden zonder ik verdere stappen moet ondernemen. Met vriendelijke groeten, TVH

Berichten (2)

Cool blue

Naar: T. V.

19/07/2024

Dag Tom,Bedankt voor je klacht. Wat vervelend dat je jouw oordopjes nog niet mocht ontvangen! Daar balen we van...Bedankt voor het delen van de camerabeelden. Het is inderdaad duidelijk te zien dat je pakket niet werd geleverd. Ik zet deze feedback ook meteen door naar PostNL, zodat zij intern de nodige vervolgstappen kunnen nemen.Je ontvangt van mij per e-mail een Pakketkwijt-verklaring. Ik zou je willen vragen om deze te ondertekenen en door te sturen naar ons. We hebben deze verklaring nodig voor onze administratie. Zodra we jouw verklaring verwerkt hebben, sturen we je nieuwe oordopjes op. Je ontvangt van mij ook nog een tegoedbon van 20 EUR voor de vertraging en het ongemak. Deze bon staat binnen 24 uur op je Coolblue account en blijft een jaar geldig. Kies er iets leuks mee!Mocht je nog andere vragen hebben, aarzel dan niet om nog een keer te reageren. Verder wens ik je nog een heel fijne dag!Met vriendelijke groet,Vincent van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn July 17, 2024 at 5:30 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

T. V.

Naar: Cool blue

21/07/2024

Beste, Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij dat dit alsnog opgelost geraakt! mvg, TVH


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform