Terug

Bestelling nooit geleverd, wel betaald.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Takeaway

16/11/2023

Ik bestelde deze dinsdag een bestelling via takeaway om 17:06. Het zou 25-35 minuten duren tot levering. De laatste keer dat ik de tracking kon bekijken was om 19:13 en toen stond de levering nog steeds op 'Je bestelling wordt zo bezorgd!'. Na mijn sportactiviteit die avond keek ik weer op de app en stond er 'Bedankt voor je bestelling', aldus, de bestelling zou geleverd zijn. Ik heb toen de bestelling nog op te leveren stond, de zaak gebeld via het nummer van Takeaway, maar ze legde de telefoon neer of namen niet op. Ik heb takeaway gecontacteerd om mijn geld+fooi terug te krijgen voor de bestelling die nooit geleverd is, maar ze reageren niet op mijn bericht. Ik heb voldoende screenshots genomen van mijn oproep en de tracking info en tijdsstippen. Ik verwacht mijn geld en fooi volledig terug te krijgen.

Berichten (2)

Takeaway

Naar: N. V.

24/11/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Souméya Al, 24 nov 2023 21:02 CETBeste Nicky,Bedankt voor uw mail.Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat u uw bestelling niet heeft mogen ontvangen.Ondanks al onze inspanningen zijn wij uiteindelijk afhankelijk van het professionalisme van de restaurantmedewerkers wat de bestellingen en de leveringen daarvan betreft.Wij zullen het niet nalaten contact op te nemen met het restaurant om uw klacht te bespreken teneinde te voorkomen dat een soortgelijke situatie zich in de toekomst opnieuw zou voordoen.**Wij bevestigen u dat uw bestelling terugbetaald werd.** De terugbetaling kan enkele dagen in beslag nemen.Namens Takeaway.com bieden wij u alleszins reeds onze oprechte excuses aan voor dit ongemak en sturen wij u in een afzonderlijke mail ook een kortingsbon toe ter waarde van **20%**, te gebruiken op onze site bij een restaurant naar keuze.Wij wensen u verder nog een zeer aangename avond.Met vriendelijke groeten,Souméya__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[W7D2NV-2MDY2]

N. V.

Naar: Takeaway

24/11/2023

Bedankt voor uw antwoord. Ik merk op dat u enkel het bestelbedrag heeft terugbetaald. Ik verwacht dat de fooi ook terug op mijn rekening komt, aangezien deze naar een bezorger moest gaan die uiteindelijk nooit is langsgeweest. Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform