Terug

Bestelling nooit gekregen, geen contact

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Bershka

01/08/2019

Beste ik bestelde op 23 juli op Bershka een broek aan 13,94€. Op 29 juli heb ik via het e-mail adres dat opgegeven stond een mailtje gestuurd in verband met informatie over de levering want op de website stond “gedeeltelijk geleverd”. Ik heb die dag zelf nog antwoord gekregen dat ze niets terugvonden. Op 30 juli heb ik een tweede mailtje gestuurd met de naam van de bestelling, het bedrag en bestelnummer. Hierop kreeg ik antwoord dat het pakketje niet bij mij thuis maar in een postpunt werd geleverd. De dag dat het pakketje geleverd werd aan huis was 29 juli de hele dag was ikzelf thuis en heb geen postbode langs zien komen. Ik ging dan naar hebt postkantoor waar ze het adres van hadden opgegeven en daar vonden ze geen pakketje onder de naam en tracking nummer terug. Op 30 juli heb ik dus weer een mail gestuurd met de informatie dat er geen pakketje werd teruggevonden met dit trackingnummer en stuurde ze gewoon terug dat mijn mail werd doorgestuurd naar de juiste dienst. Tot op heden heb ik geen antwoord meer ontvangen terwijl ik deze bestelling had geplaatst voor mijn schoonzus die deze dringend nodig heeft voor op vakantie te gaan. Ik verwacht dat ik deze broek ontvang en liefst zo snel mogelijk


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform