Terug

Bestelling nog steeds niet ontvangen, klantendienst onbereikbaar EMMA MATRAS

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: EMMA Matelas

20/09/2023

Beste,Ik bestelde op 26 augustus 3 matrassen bij Emma Sleep (online). De verwachte leverdatum voor alle 3 was tussen 1 en 8 september. Begin september ging ik verhuizen dus dit kwam prima uit. Ik bestelde 2 1persoonsmatrassen voor mijn dochtertjes en 1 2persoonsmatras voor mij. De 2persoonsmatras kreeg ik redelijk snel geleverd. De 2 andere matrassen laten op zich wachten. Online kon ik de bestelstatus volgen, maar deze staat tot op heden nog altijd bij 'betaling ontvangen'. Ik heb reeds enkele keren gemaild zowel via mijn e-mail als via hun site. Ik had maandag een medewerker aan de lijn na lang wachten. Hij ging de zaak onderzoeken en mij die dag nog iets terug laten weten. Ik heb niks meer gehoord...sindsdien kan ik de klantendienst telefonisch ook niet meer bereiken... Ik kan nu niet verhuizen want ik kan mijn dochtertjes niet te slapen leggen... Ik verlies dus niet enkel geduld, maar ook kostbare tijd en kostbare huur! Ik wil graag dringend nieuws horen van emma of op zijn minst mijn geld terug!! Hopelijk kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt!mvgTruyens Ciel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform