Beste,Ik bestelde op 26 augustus 3 matrassen bij Emma Sleep (online). De verwachte leverdatum voor alle 3 was tussen 1 en 8 september. Begin september ging ik verhuizen dus dit kwam prima uit. Ik bestelde 2 1persoonsmatrassen voor mijn dochtertjes en 1 2persoonsmatras voor mij. De 2persoonsmatras kreeg ik redelijk snel geleverd. De 2 andere matrassen laten op zich wachten. Online kon ik de bestelstatus volgen, maar deze staat tot op heden nog altijd bij 'betaling ontvangen'. Ik heb reeds enkele keren gemaild zowel via mijn e-mail als via hun site. Ik had maandag een medewerker aan de lijn na lang wachten. Hij ging de zaak onderzoeken en mij die dag nog iets terug laten weten. Ik heb niks meer gehoord...sindsdien kan ik de klantendienst telefonisch ook niet meer bereiken... Ik kan nu niet verhuizen want ik kan mijn dochtertjes niet te slapen leggen... Ik verlies dus niet enkel geduld, maar ook kostbare tijd en kostbare huur! Ik wil graag dringend nieuws horen van emma of op zijn minst mijn geld terug!! Hopelijk kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt!mvgTruyens Ciel