Beste,op 4 juli bestelde ik een slaappakket met een Hybrid Premium matras van 180x200, 2 diamond kussens, een donsdeken en een matrasbeschermer. Levering zou binnen de 3 weken gebeuren.Na 3 weken vulde ik een contactformulier in op de website, zonder resultaat. Ook een mail bleef onbeantwoord, en per telefoon kon de telefoniste me niet helpen. Op de website zag ik dat de levertermijn plots uiterlijk 1 augustus geworden was. Op 3 augustus schreef ik opnieuw een e-mail, waarop pas op 9 augustus werd gereageerd, tot tweemmal toe in het Engels met een verkeerde naam. Daarin werd gemeld dat de matras in de week van 4 september geleverd zou worden. We zijn nu 9 september, en ik heb nog steeds geen nieuws over de matras of de hoofdkussens. De matrasbeschermer en het donsdeken zijn wel reeds geleverd.Ik schreef eerder deze week dat ik nieuws verwachtte, maar ook deze mail bleef onbeantwoord. Vandaar ga ik nu via Test Aankoop.Dat de matras na meer dan 2 maanden nog niet geleverd is, is jammer (ik slaap al zolang op een luchtmatras, mijn rug is een wrak). Maar dat ik helemaal géén nieuws krijg, is nog veel erger.Ik wil graag dat de levertermijn asap bevestigd wordt, of anders eis ik een integrale terugbetaling.Vriendelijke groet.