Terug

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Cool blue

06/09/2021

Beste, op 29/08 ging ik over tot de bestelling van een beeldscherm. Dit zou worden geleverd op 30/08. Vandaag, 06/09 heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Volgens de track&trace van Bpost zijn jullie nog steeds mijn pakje aan het klaarmaken? Op 30/08 ontving ik een 1ste mail van jullie met de melding dat mijn pakket vertraging zou hebben door de drukte bij Bpost. Ik heb via Messenger op 01/09 een 1ste maal contact met jullie opgenomen - vandaag besteld, mogen geleverd' - als jullie zo een belofte maken naar jullie klanten toe dan zou ik verwachten dat jullie alles op alles zouden zetten om met Bpost af te stemmen om de levering dan toch asap nog te laten uitvoeren. Nee, het antwoord dat ik ontving was... we moeten Bpost voldoende tijd geven om jouw pakketje tot bij jou te brengen? ... Zie je vrijdag nog geen beweging in de track&trace geef ons dan een seintje, dan lossen wij het graag voor je op? Dit is totaal niet in overeenstemming met jullie belofte! Op vrijdag nam ik opnieuw contact op. Ditmaal kreeg ik de melding dat ik tot zondag moest wachten alvorens jullie actie zouden ondernemen met een 'pakketkwijtverklaring' die ik zou ontvangen. Zodoende zouden jullie een nieuwe monitor naar me opsturen. Op zondag heb ik dan opnieuw contact opgenomen. Men vraagt mij akkoord te zijn met een pakketkwijtverklaring: 1. Ik heb dit document tot op vandaag nog steeds niet ontvangen. 2. Volgens de track&trace heeft de post het pakket nog nergens afgeleverd. Waarom stemmen jullie niet met Bpost af hoe het zit met mijn pakket om toch zeker te zijn dat er nadien geen 2 schermen worden afgeleverd? 3. Wat ontvang ik wel van jullie: mails om te informeren naar mijn tevredenheid over Coolblue & het product dat ik heb aangekocht?! Ik heb het nog steeds niet ontvangen! Ik geef het uiteindelijk op... ik heb gisteren ook al aangegeven dat ik liever nu mijn geld terug wil krijgen. Het is niet aan mij om bij Bpost te informeren waar het beeldscherm is (gezien zij aangeven dat jullie het pakje nog aan het klaarmaken zijn) of om een verklaring te ondertekenen (waarvan ik de inhoud niet ken) voor een product dat volgens de enige info die ik heb Bpost nog niet heeft ontvangen.Graag uw reactie.Mvg,Kim

Berichten (5)

Cool blue

Naar: K. M.

06/09/2021

Beste klant,Bedankt voor je bericht. Het is momenteel erg druk op onze Klantenservice. We gaan ervoor zorgen dat je binnen 2 dagen reactie krijgt. Beloofd.Bedankt voor je geduld!

Cool blue

Naar: K. M.

08/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

K. M.

Naar: Cool blue

08/09/2021

Beste, Hierbij een printscreen van de 'track&trace' van Bpost. Zoals u ziet uit de info hierop is mijn pakket nog nergens geleverd. Gelieve bijgevolg contact op te nemen met Bpost en mij mijn geld terug te bezorgen. Het kan niet de bedoeling zijn dat ik mogelijks later jullie pakket nog terug moet laten sturen omdat zij het nadien nog afleveren (mogelijks) bij één van de buren. Mvg,Kim

Cool blue

Naar: K. M.

08/09/2021

Beste klant,Bedankt voor je bericht. Het is momenteel erg druk op onze Klantenservice. We gaan ervoor zorgen dat je binnen 2 dagen reactie krijgt. Beloofd.Bedankt voor je geduld!

Cool blue

Naar: K. M.

10/09/2021

Beste,Ik begrijp dat dit geen fijne situatie voor je is en je dit zo nel mogelijk opgelost wenst te zien.Ik zie dat mijn collega Thomas je op 8 september heeft voorzien van een pakketkwijt-verklaring. Daar het mogelijk is dat het pakket alsnog bij je geleverd werd of zal worden, dienen wij dit document ondertekend en ingevuld terug te ontvangen. Zo kunnen wij je voorzien van een oplossing. Indien wij de verklaring niet ontvangen, zullen wij het onderzoek moeten afwachten. Hoe lang dit kan duren, kan ik niet inschatten.Ik hoop je hiermee voldoende gea¯nformered te hebben.Met vriendelijke groet,Marjan van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 8, 2021, 7:59 :PM GMT+2 klantenservice@coolblue.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform