Beste,Ik begrijp dat dit geen fijne situatie voor je is en je dit zo nel mogelijk opgelost wenst te zien.Ik zie dat mijn collega Thomas je op 8 september heeft voorzien van een pakketkwijt-verklaring. Daar het mogelijk is dat het pakket alsnog bij je geleverd werd of zal worden, dienen wij dit document ondertekend en ingevuld terug te ontvangen. Zo kunnen wij je voorzien van een oplossing. Indien wij de verklaring niet ontvangen, zullen wij het onderzoek moeten afwachten. Hoe lang dit kan duren, kan ik niet inschatten.Ik hoop je hiermee voldoende gea¯nformered te hebben.Met vriendelijke groet,Marjan van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 8, 2021, 7:59 :PM GMT+2 klantenservice@coolblue.be