Beste,Op 2 april heb ik een bestelling geplaatst bij Zalando. Die bestelling is goed aangekomen bij hun en heb ik een track en trace code mogen ontvangen van Bpost dat zij dit zouden leveren. De uiterste leverdatum was 8 april. Tot op heden nog steeds niets mogen ontvangen. Ook veranderd er totaal niets in de status van de track en trace. Dit blijft al dagenlang op klaarmaken door afzender staan. Ik heb ondertussen al met Bpost contact opgenomen. Zij beweren dat ze nog steeds niets hebben mogen ontvangen van Zalando. Reeds al 3 keer naar Zalando gebelt. Krijg ik te horen dat er een vertraging is, wat ik begrijp in deze tijd, maar dat het pakketje nog steeds niet gesorteerd is na meer dan een week begrijp ik niet. Normaal moest ik wachten tot het einde van de week en dan ging er een oplossing komen. De vorige zei me dat het pakketje op 5 april is verstuurd, de andere zei dat dit niet klopte, dat Bpost het nog steeds niet is komen halen.Maar ze zeggen me steeds dat ik moet wachten en geduld hebben.Ondertussen weet men dus niet aan wie de vertraging ligt maar ik zou wel graag mijn geld terug hebben, mits er geen schot in de zaak komt en dat men telkens iets anders zegt