Ik heb op 6/2/25 een bestelling geplaatst en deze nog steeds niet gekregen.
Ik heb intussen al 1x gemaild zonder gehoor.
We hebben ook al 2x gebeld.
Vandaag aan de telefoon werd er gezegd dat mijn pakket retour is gegaan omdat ik het niet ben gaan ophalen in het afhaalpunt. Ik heb nooit een afhaallink gekregen. Maar men zegt dit niet te kunnen zien. Ik heb zelf maar alle stappen die zijn doorlopen bij de vervoerder voorgelezen maar ze zei enkel dat ik nu nog minstens 4 weken moet wachten om mijn geld terug te krijgen. Ze vermelde ook dat ik in het vervolg b-post moet kiezen om mijn pakjes te verzenden en niet mondial. Ik vraag mij af waarom ze mondial dan als optie geven om je pakje te laten verzenden...
op 7/02 was mijn pakje in voorbereiding
op 8/02 was mijn pakje ontvangen in het sorteercentrum
op 11/02 was mijn pakje onderweg naar het afhaalpunt
op 13/03 werd mijn pakje onderzocht voor mogelijke onregelmatigheid
Op 14/02 Ws mijn pakje terug in het sorteercentrum.
Graag zou ik onmiddellijk mijn geld terug krijgen om de bestelde producten ergens anders te kunnen kopen. Een bestelling plaatsen op 6/02 en op 25/02 te horen krijgen dat je nog 4 weken moet wachten om je geld terug te krijgen is alles behalve ok!
Intussen zijn er een aantal bestelde producten duurder geworden en mijn kortingscode werkt ook niet meer, hier is geen compensatie voor voorzien. Nog nooit zo een slechte service gehad! Het minste wat ze kunnen doen is mijn geld onmiddelijk terugstorten!