Terug

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

W. B.

Naar: bol.com

11/12/2024

Op vrijdag 6 december 2024 bestel ik een pakje met als bestelnummer AO-OO-1D-N2-HE (MNM Big Hits : Best Of 2024). Volgens de bestelling zou het pakje op 7 december 2024 geleverd worden. Ik ben Select klant bij Bol en betaal hier voor (14,99€/jaar). Ik krijg een e-mail dat er voor het pakje een track and trace is aangemaakt via B-post en dat het verzonden is. Na meermaals met Bol gechat te hebben en zelfs na telefonisch contact, heb ik mijn pakje tot op heden, 11 december 2024, nog steeds niet ontvangen. Bij deze vraag ik uw tussenkomst, om het pakje zo vlug mogelijk in mijn bezit te hebben, of het geld terug te storten en om een schadevergoeding te kunnen eisen van Bol omdat zij hun afspraken niet nakomen (select klant). Alvast bedankt om uw medewerking.

Berichten (1)

bol.com

Naar: W. B.

11/12/2024

Goedendag Willem, Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 11 december 2024 07:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Bestelling nog steeds niet ontvangen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform