Geachte mevrouw/heer,
Op 03/06/2024 kocht ik een diepvriezer FNE 1074N BEKO uw online winkel en betaalde ik 355 euro.
Ik heb een bevestiging van bestelling en betaling van het volledige bedrag onmiddellijk ontvangen. Op jullie website stond dat het product leverbaar was. Gezien ik op 26/06/2024 nog niets van communicatie ontvangen had met betrekking tot de levering van het toestel, heb ik jullie per mail gecontacteerd (ticketnummer 778890373). Hierop krijg ik op 27/06/2024 van jullie een bericht dat de diepvriezer verwacht wordt in week 30. De diepvriezer wordt echter niet geleverd, waarop ik jullie op 28/07/2024 nogmaals contacteer per mail (ticketnummer 785748852). Op 30/07/2024 ontvang ik van jullie het bericht dat de levering zal plaatsvinden in week 34. Echter ook in week 34 geen communicatie van jullie, waarbij ik op 19/08/2024 nogmaals mail met betrekking tot de stand van zaken (ticketnummer 78986138). Echter krijg ik hierop geen antwoord meer en is de Website offline.
Ik verzoek derhalve om het volledige bedrag van 355 euro zo snel mogelijk terug te betalen op volgend rekeningnummer: BE58 9794 2390 7179.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Nele Goen
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs