Terug

Bestelling nog steeds niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

E. Q.

Naar: Temu

17/07/2024

Korte beschrijving van uw aangezien de vorige klacht is afgesloten, En het nog steeds niet is opgelost, Heripen ik opnieuw de zelfde klacht. Namelijk, Ik bestelde iets wat ik echt nodig heb. Er werd mij belooft dat ik men geld terug krijg nog niets gehad, Kan nog komen maar heb hierin sterk men twijfels. De bezorg maatschappij liet mij ook wegen dat temu de bestelling nog niet eens heeft aangeboden. Dar houd in dat ze men bestelling nog niet eens hebben verwerkt. En aangezien de voorgestelde termijn verstreken is, Had ik een schade vergoeding willen eisen per week dat er nu nog boven op komt. Het is alles behalve de rechten van de consument respecteren. Ik heb reeds contact gehad, En alles door gemaild, Maar waarom de klacht is afgesloten geen idee. Ik wil mijn bestelling deze week nog. Indien niet, Wil ik per week een schade vergoeding van 100€.

Berichten (1)

Temu

Naar: E. Q.

22/07/2024

To whom it may concern,We are writing in response to the email dated 18 July 2024 in respect of the case numbered @@REF_ID@28caf8d0b6969376ac@REF_ID@@. Thank you for bringing this matter to our attention.We apologize that the customer's package is taking longer to be delivered. As a token of our appreciation for the patience, we have issued a full refund for the order in question on July 16, 2024, to the customer's original payment method. The customer can view the refund details through their account on the TEMU APP or the TEMU website. Additionally, the customer can track logistics updates or monitor the delivery status of the package by the provided tracking number, through the TEMU APP or the TEMU website. According to our records, the latest update for the package in question was on July 22. If the customer eventually receives the package, they are welcome to keep the package for free without needing to return it.We hope this sufficiently addresses the customer's concerns. Please do not hesitate to reach out if the customer has any further questions.We have included a courtesy Dutch translation of our response. Should you find any discrepancies between the Dutch and English versions, please refer to the English version for our intended meaning.Kind regards,Temu Legal TeamGeachte heer/mevrouw,Wij schrijven in antwoord op de e-mail van 18 juli 2024 met betrekking tot het zaaknummer @@REF_ID@28caf8d0b6969376ac@REF_ID@@. Bedankt dat u ons op de hoogte heeft gebracht van deze kwestie.Onze excuses dat het langer duurt voordat het pakket van de klant wordt bezorgd. Als blijk van waardering voor het geduld hebben we op 16 juli 2024 een volledige terugbetaling voor de betreffende bestelling verwerkt naar de oorspronkelijke betaalmethode van de klant. De klant kan de details van de terugbetaling bekijken via hun account op de TEMU APP of de TEMU-website. Daarnaast kan de klant de logistieke updates volgen of de bezorgstatus van het pakket controleren aan de hand van het verstrekte trackingnummer, via de TEMU APP of de TEMU-website. Volgens onze gegevens was de laatste update voor het betreffende pakket op 22 juli. Als de klant het pakket uiteindelijk ontvangt, mag de klant het pakket kosteloos houden zonder het terug te hoeven sturen.Wij hopen dat dit de zorgen van de klant voldoende adresseert. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als de klant nog verdere vragen heeft.We hebben een beleefde Nederlandse vertaling van ons antwoord toegevoegd. Mocht u enige verschillen tussen de Nederlandse en Engelse versies vinden, raadpleeg dan de Engelse versie voor onze bedoelde betekenis.Met vriendelijke groet,Temu Legal TeamThe original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform