BesteOp 30 oktober plaatste ik via de website van Dreamland een Click&Collect-bestelling. Ik kreeg een bevestigingsmail (bijlage), maar daarna volgde er geen enkele communicatie van de kant van Dreamland, geen sms, geen bestelnummer, niets. Ik weet dus niet of de bestelling ooit werd klaargemaakt. Op 4 november nam ik contact op met de klantendienst van Dreamland via de website om hierover te klagen. Op 13 november had ik nog steeds geen reactie, dus ik stuurde een reminder. Op 14 november ontving ik deze mail:Beste Jan,Bedankt om contact op te nemen met ons. Allereerst mijn excuses voor het laattijdig antwoord, door de extreme drukte zie ik je mail nu pas. Je nam contact op in verband met je Click&Collect reservatie waar je geen sms voor hebt ontvangen. Wij kampten helaas met problemen ivm Click&Collect, doordat ik je mail nu pas zie is je bestelling niet meer beschikbaar waarvoor mijn excuses. De problemen zijn intussen opgelost, je kan altijd een reservatie plaatsen voor een nieuwe Click&Collect. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,MariemDreamLand klantendienstBezoek zeker onze veelgestelde vragenHieruit blijkt dat mijn order niet is afgehandeld door een fout van de kant van Dreamland. Ik antwoordde hierop dat ik gerust opnieuw wilde bestellen, maar dan wel aan de promoprijzen van 30/10. Ondertussen zijn we weer ruim een week verder, en nog steeds heb ik geen reactie ontvangen. Ik hoop dat ik via deze weg wel de mogelijkheid zal krijgen om de producten aan te kopen aan de oorspronkelijke promo-prijs die ik dus heb misgelopen door hun toedoen. Ik weet dat een van de sets die ik bestelde (zie bijlage) bij de winkel in kwestie niet meer in voorraad is, maar ik vind het geen probleem om de bestelling in een ander filiaal af te halen.Met vriendelijke groetenJan Lammers