Terug

Bestelling niet uitgevoerd, promo misgelopen door fout Dreamland

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Dreamland

22/11/2023

BesteOp 30 oktober plaatste ik via de website van Dreamland een Click&Collect-bestelling. Ik kreeg een bevestigingsmail (bijlage), maar daarna volgde er geen enkele communicatie van de kant van Dreamland, geen sms, geen bestelnummer, niets. Ik weet dus niet of de bestelling ooit werd klaargemaakt. Op 4 november nam ik contact op met de klantendienst van Dreamland via de website om hierover te klagen. Op 13 november had ik nog steeds geen reactie, dus ik stuurde een reminder. Op 14 november ontving ik deze mail:Beste Jan,Bedankt om contact op te nemen met ons. Allereerst mijn excuses voor het laattijdig antwoord, door de extreme drukte zie ik je mail nu pas. Je nam contact op in verband met je Click&Collect reservatie waar je geen sms voor hebt ontvangen. Wij kampten helaas met problemen ivm Click&Collect, doordat ik je mail nu pas zie is je bestelling niet meer beschikbaar waarvoor mijn excuses. De problemen zijn intussen opgelost, je kan altijd een reservatie plaatsen voor een nieuwe Click&Collect. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,MariemDreamLand klantendienstBezoek zeker onze veelgestelde vragenHieruit blijkt dat mijn order niet is afgehandeld door een fout van de kant van Dreamland. Ik antwoordde hierop dat ik gerust opnieuw wilde bestellen, maar dan wel aan de promoprijzen van 30/10. Ondertussen zijn we weer ruim een week verder, en nog steeds heb ik geen reactie ontvangen. Ik hoop dat ik via deze weg wel de mogelijkheid zal krijgen om de producten aan te kopen aan de oorspronkelijke promo-prijs die ik dus heb misgelopen door hun toedoen. Ik weet dat een van de sets die ik bestelde (zie bijlage) bij de winkel in kwestie niet meer in voorraad is, maar ik vind het geen probleem om de bestelling in een ander filiaal af te halen.Met vriendelijke groetenJan Lammers

Berichten (1)

Dreamland

Naar: F. V.

28/12/2023

Beste,Onze excuses voor het rijkelijk late antwoord. Door een herstructurering binnen onze klantendienst hebben we afgelopen tijd een aanzienlijke achterstand opgelopen in het beantwoorden van de vragen van onze klanten via mail. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk terug op een normaal niveau te krijgen.Uiteraard betreuren wij ten zeerste dat Mevrouw Van Bouwel op dergelijke manier in het nadeel werd gesteld bij het plaatsten van haar bestelling.Jammer genoeg beschik ik aan de hand van deze mail niet over de benodigde bijlagen met extra informatie over de promotie waarvan zij had wensen te genieten en is het bijgevolg onmogelijk om een correcte inschatting te kunnen maken van de situatie vanuit onze klantendienst van DreamLand.De meest aangewezen manier om tot een schikking te kunnen komen, lijkt mij, om de zaakverantwoordelijke van haar dichtstbijzijnde DreamLand winkel hierover aan te spreken. Deze persoon is immers in de geschikte hoedanigheid om al dan niet te beslissen over een eventuele commerciele beslissing.Het spijt mij dat ik u op dit ogenblik niet meer kan aanbieden dan dit advies.Desondanks, wens ik jou alvast prettige eindejaarsfeesten toe.Met vriendelijke groet,SteinDreamLand klantendienstBezoek zeker onze veelgestelde vragenthread::uHT9ezVmeYuYld0PluLZOTQ::


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform