Terug

Bestelling niet uitgevoerd ondanks 2 werkdagen levertermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. V.

Naar: Orange

02/08/2023

Na een mail te ontvangen van Orange (zonder opt-in) probeerde ik sinds 21/07 een bestelling te plaatsen op de Orange website. Na 4 dagen (25 july 2023 15:36:17) was het eindelijk gelukt om een Apple refurbished iPhone 12 64GB blauw te bestellen met abbonement. In de leverbevesteging die meteen volgde was er Gratis levering binnen 48 uur - Ceva afgesproken. Helaas liep het mis en na meermaals Orange te contacteren in de voorbije week kreeg ik alleen onderstaand antwoord zonder verdere uitleg. Hey er is inderdaad een technisch probleem gebeurd bij de bevestiging van je order dus ons IT-team is er volop mee bezig om het op te lossen. We zullen uiteraard achteraf kijken voor een compensatie voor de vertraging. Hierbij alvast je dossiernummer 63367901 -MM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform