Terug

Bestelling niet uitgevoerd, niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: EMMA Matelas

29/09/2023

Beste,Ik heb diverse artikelen besteld op 05/08/23.1 artikel (emma matras original hybrid 160x200) is nog steeds niet geleverd.Ik heb diverse bronnen bij u aangesproken maar krijg geenstatus over de levering ervan :* op 05/09/23 : gebeld - antwoord : logistiek probleem, maar geen leveringsbevestiging gekregen* op 13/09/23 : Ticket aangemaakt op uw webplatform met vraag status levering. Tot heden geen antwoord* tussen 13/9/23-29/09/23 : diverse malen gebeld maar krijg geen connectie met een medewerkerGraag dringend status van de bestelling/levering bevestigen.Dank u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform