Terug

Bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

C. B.

Naar: Temu

01/08/2024

Beste, Ik had reeds 3 bestellingen geplaatst via Temu. 1 bestelling had ik reeds ontvangen maar werd gewoon buiten op de stoep geleverd zonder enige communicatie of vraag voor handtekening, alsook niet persoonlijk overhandigd. Mijn 2de pakket werd zogezegd afgelopen dinsdag geleverd maar toen was ik niet thuis en mijn pakket is nergens te bespeuren, alsook niet bij mijn buren. Opnieuw GEEN communicatie, een pakket hoor je persoonlijk te overhandigen, dat doen ze niet. Ik heb Temu daarvoor 3x gecontacteerd en ze blijven maar als antwoord geven dat ze mij niet kunnen verder helpen. Ik begin het frustrerend te vinden dat ze me niet verder helpen en onprofessioneel aan de slag gaan. Kunnen jullie mij verder helpen?

Bemiddeling door Testaankoop 18 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform