Terug

Bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Takeaway

15/02/2024

Beste, Gisterenavond heb ik om 20h een bestelling geplaatst via jullie bij domino’s te Ronse. Ordernummer : 62PILMRond 22h heb ik jullie een mailtje gestuurd om te zeggen dat ik nog steeds niks ontvangen had, meermaals heb ik naar de zaak gebeld om te vragen hoe of wat, dit zonder deftig antwoord. Ze zeiden dat de pizza’s in de oven zaten en zo meteen gingen komen. Verder werd er altijd gelachen aan de telefoon precies of het oprecht grappig was. Verder hadden we om 23h30 nog steeds niks ontvangen. Ik vind dit alles echt niet oké. Iets er na hebben we uiteindelijk 1 gewone pizza ontvangen & wat chicken wings. Alles behalve de bestelling die ik geplaatst heb. Ik heb bijna 40 euro betaald voor veel miserie en een bestelling da op niks trekt van wat ik besteld had. Graag had ik een terugstorting gehad dit is alles behalve oké.

Berichten (1)

Takeaway

Naar: L. D.

15/02/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Yasmina, 15 feb 2024 17:58 CETHallo ,Bedankt voor uw e-mail.Uw bestelling wordt volledig terugbetaald.U ontvangt het bedrag van Eur37.49 binnen 5 werkdagen op dezelfde gebruikte rekening.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetJET__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer delivery language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatchrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[W5R3GL-3VV03]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform