Terug

Bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. G.

Naar: Takeaway

21/12/2023

Wij hadden 3 wok gerechten besteld en deze zijn nooit geleverd. Take away reageerde niet. Restaurant was niet meer bereikbaar. Dag nadien wel contact franstalig iemand die alleen zij ik werkte niet. We hebben wel betaald voor een bestelling dat we nooit kregen. Wel een mail bestelling ontvangen direct naar de deur gaan zien maar niets.

Berichten (1)

Takeaway

Naar: W. G.

25/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Anthony, 25 dec 2023 10:05 CETBeste Werner,Takeaway.com bedankt u voor uw vertrouwen in haar dienstverlening.Het spijt ons te horen dat u de bestelling niet heeft ontvangen. We hebben uw verzoek ontvangen en willen u graag informeren dat uw aanvraag behandeld werd. **Uw bestelling (Eur47.90) werd terugbetaald.** U zal het bedrag binnen enkele werkdagen ontvangen op uw rekening. Voor het ongemak, hebben wij ook een afzonderlijke mail gestuurd met een kortingsbon, te gebruiken bij een restaurant naar keuze.Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst.Wij wensen u alvast nog een aangename dag!Met vriendelijke groeten,Anthony - Customer Service OfficerE: be@takeaway.comTakeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium__brand_Takeaway.com BEauto_merge_run auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[VDJJ2R-RPEN5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform