Terug

Bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: SAMSUNG BENELUX

07/12/2023

Beste, Ik bestelde op 16 november een mobiel telefoon S21 FE 5G via de webshop van Samsung aan Black Friday voordelen voor een bedrag van 255,05€ incl. inruilkorting van mijn oude toestel(len).Tijdens de verzending via Bpost is het pakket verloren gegaan en heb ik tot op heden dit toestel nog niet ontvangen.Na contact met de customer service van Samsung is mij het bedrag gecrediteerd en zal dit worden terugbetaald, terwijl ik hier niet achter heb gevraagd.Zij dienden mij gewoon opnieuw een toestel aan dezelfde voorwaarden op te sturen.Als gevolg hiervan kan ik dit toestel niet meer aankopen aan hetzelfde bedrag en zal mij dit momenteel 375,00€ ipv 255,05Ik heb niete gevraagd om mij dit toestel te crediteren ik wens dit gewoon te ontvangen!MvgPeter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform