Terug

bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: bol.com

24/09/2023

Beste, hallo 9 september 2023 Bestelnummer 1625237142 word naar verkeerd adres verzondenword geleverd op Levering naar ALBERT I LAAN 132 / 0502, 8620 NIEUWPOORTik woon zoals bij bolcom is opgegeven Albert 1 laan 64G / 0302Tot op heden niets bekomen en kreeg als antwoord is in mijn straat geleverd kan ik daar op dat adres ophalen Maar als gehandicapte en slecht te been ga ik niet voor VERZENDINGBEDRIJF te spelen en is het de reden dat ik bij jullie bestelde om thuislevering te hebben MvgWegner

Berichten (2)

bol.com

Naar: J. W.

25/09/2023

Goedemorgen Jirattikarn,Bedankt voor je bericht. Enorm spijtig om te vernemen dat je bestelling niet is bezorgd op het huisadres. Excuses hiervoor! Op 21 september heeft de klantenservice je een e-mail gestuurd met meer informatie. Graag wachten we je reactie op de e-mail af.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

J. W.

Naar: bol.com

25/09/2023

Ik heb jullie al beantwoord en jullie gingen een post onderzoek openen waar ik nog steeds wacht op het resultaat en zoals ik al voordien zei voor mij hoeft het niet meer heb in tussen bij een normale handelaar uit de streek mijn producten gekocht en ik wil dan ook die bestelling cancelen MvgWegner


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform