Beste,Op 10 mei 2023 bestelde ik een iPhone bij Telenet, maar ik heb deze nooit ontvangen. Op 11 mei zou deze normaal geleverd zijn geweest, maar zowel ik als mihn huisgenoten hebben dit niet ontvangen. Achteraf is gebleken dat de koerier dit zelf heeft getekend. Op 12 mei en 15 mei heb ik contact opgenomen met Telenet en op 15 mei hebben zij officieel een onderzoek ingesteld. Tot op heden heb ik geen status ontvangen van het onderzoek. Ikzelf heb al verschillende keren telefonisch contact gehad met Telenet en ook PostNL. PostNL heeft al 2 onderzoeken afgesloten en hun uitkomst doorgestuurd naar Telenet, maar niemand kan mij bij Telenet helpen. Telenet zelf kan mij niet doorverbinden met de correcte dienst (ze zeggen wel dat het onderzoek even in beslag kan nemen), maar ik krijg gewoon geen informatie en de informatie dat ik krijg is meestal tegenstrijdig (klantendienst Telenet zegt de ene week dat ik een mail zal krijgen en een terugbetaling, de andere week dat ze nog bezig zijn,…). Ik hoop dat ik via jullie een duidelijk antwoord krijg, want ik krijg dit niet. Ik heb het gevoel dat ze vanuit Telenet mij aan het lijntje houdt, maar ik wil dat dit opgelost wordt.