Terug

Bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: MIELE

18/12/2022

Beste,Wij hebben een bestelling geplaatst en betaald bij Miele. Het betreft een pakketje reinigingsmiddelen voor een koffiemachine van Miele. Miele beweert dit pakket afgeleverd te hebben, maar wij hebben dit pakket nooit ontvangen.We hebben meermaals via e-mail dit gemeld, maar krijgen geen feedback van Miele.Na telefonisch contact hebben ze meegedeeld dat zij ons niet kunnen helpen en dat we best alle postkantoren in onze gemeente moeten bezoeken om zelf te zoeken waar het pakketje gebleven is.Dit vinden wij zeer ongepast en heel klantonvriendelijk.Er is geen getekend afleverbewijs (kan ook niet, want we hebben het niet ontvangen), dus volgens ons ligt de fout bij hun en moeten zij ons compenseren.

Berichten (1)

MIELE

Naar: I. V.

30/12/2022

Beste,Allereerst onze excuses voor wat er hier fout is gelopen en vooral wat u is gezegd wat u zou moeten doen.Dit is natuurlijk onzin het is niet aan u om deze zaak op te lossen en achter het pakje te gaan zoeken dat is onze verantwoordelijkheid.Ik heb even dieper gaan zoeken en heb onekt dat het pakje op het volgende adres werd geleverd Ik vermoed dat hier het probleem ligt aangezien uw adres Herebaan-West 18 is.Het pakketje het ik opnieuw gratis laten versturen, u kan het op 03/01/2023 verwachten.Onze excuses en alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groetenCordialementNico SpinnoyConsumer Customer Contact CenterS.A. MIELE N.V.Z.5. Mollem 480 - 1730 Mollemwww.miele.be-shop.miele.beConsumer02 4511616Dealer02 4511500Professional02 4511540


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform