Terug

bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: FNAC BELGIUM

13/05/2020

Beste, op 07/04/2020 bestelden wij via de website van Fnac Apple EarPods. Wij betaalden deze oortjes vooraf via onze kredietkaart. Op 15/04 ontvingen wij een mail waarin gemeld werd dat de bestelling verzonden was en wij ze eerstdaags zouden ontvangen. Op 21/04 ontvingen wij een mail waarin gevraagd werd of wij de bestelling ontvangen hadden. Indien we niet binnen de 7 dagen zouden reageren, zou het pakket automatisch als ontvangen beschouwd worden. Op 22/04 lieten wij via de website van Fnac weten dat we nog niets ontvangen hadden. Op 25/04 antwoordde Mobile Centre (= partnerverkoper van Fnac) dat het pakket op 11/04 verstuurd was vanuit Spanje en de verzending 5 tot 15 dagen kon duren. Tot onze verbazing ontvingen wij op 29/04 een mail van Fnac waarin gemeld werd dat de bestelling beschouwd werd als ontvangen. Onmiddellijk hebben wij gemeld dat de bestelling niet ontvangen was en hebben wij via de website een klacht aangemaakt. Fnac reageerde met een mail waarin gemeld werd dat ze vertraging hadden in het verwerken van retourzendingen. Dezelfde dag hebben wij gemeld dat het hier niet om een retourzending maar om een niet ontvangen bestelling gaat. Op 01/05 ontvingen wij een mail van Fnac met de vraag onze klacht af te sluiten indien het probleem opgelost is. Op 02/05 ontvingen wij opnieuw de mail waarin gemeld wordt dat er vertraging is in het verwerken van retourzendingen. Opnieuw hebben wij geantwoord dat we geen retourzending gedaan hadden maar de bestelling nooit ontvangen hebben. Op 04/05 stuurde Fnac ons een mail met de volgende boodschap 'u heeft uw bestelling via de externe verkoper Mobile Center geplaatst en jammer genoeg hebben we geen zicht op deze'. Eveneens op 04/05 ontvingen wij een bericht van Mobile Center waarin gevraagd werd ons adres te bevestigen en of we de zending intussen ontvangen hadden. Wij hebben dezelfde dag ons adres bevestigd en laten weten dat we nog niets ontvangen hadden. Sindsdien hebben we noch van Fnac, noch van Mobile Center iets vernomen. De oortjes hebben we nog steeds niet ontvangen.

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: E. V.

14/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

E. V.

Naar: FNAC BELGIUM

21/05/2020

Het antwoord dat wij ontvingen op onze klacht van 13/05 is een standaard bericht maar geeft helemaal geen oplossing voor ons probleem. Volgens uw partnerverkoper werd onze bestelling verzonden op 11/04. Tot op heden hebben wij helemaal niets ontvangen. Reeds op 07/04 heeft u het bedrag van 17,43 euro geïnd via onze kredietkaart dus niet zoals u in uw mail vermeldt op het moment van de verzending. Op 13/05 hebben wij nogmaals aan Mobile Center laten weten dat wij nog niets ontvangen hebben. Op dit bericht hebben wij geen reactie meer gekregen. Wij vragen u daarom dringend het ten onrechte door u geïnde bedrag terug te betalen via onze kredietkaart.

FNAC BELGIUM

Naar: E. V.

22/05/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform