Terug

bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Q. G.

Naar: ZALANDO

08/05/2020

Beste, ik bestelde op 20/04 4 paar schoenen. 2 paar werden enkele dagen later verzonden en geleverd, de 2 andere werden volgens de website op 30/04 verzonden, maar ik ontving hier geen track & trace en tot op heden werden de schoenen nog altijd niet geleverd. Na telefonisch contact deelde men mij mee dat het niet helemaal duidelijk was maar het het mogelijk was dat de schoenen retour zijn gestuurd naar hun partner en dat ik dan binnen 14 dagen mijn geld wel zou terug krijgen. Welke garantie heb ik hieromtrent? Ik ontving van hun partner wel een factuur waarop staat dat de schoenen geleverd zouden zijn. Laat duidelijk zijn dat ik alle begrip heb dat zaken wat minder vlot lopen in deze moeilijke tijden, maar laat het ook duidelijk zijn dat er hier steeds iemand thuis is geweest om pakjes in ontvangst te nemen en dat er zeker en vast niemand zich aangeboden heeft, dat er geen pakje werd achtergelaten noch dat men bericht op een of andere manier heeft achtergelaten dat men pakje heeft willen afleveren. Ik wil garantie dat ofwel mijn pakket alsnog binnen de week geleverd wordt ofwel wil ik schriftelijke bevestiging dat ik mijn geld binnen de week terug krijg.Oh ja, de 'vriendelijke' dame aan de telefoon die maar een paar typezinnen Nederlands sprak, adviseerde mij om een nieuwe bestelling te plaatsen als ik die schoenen zo graag wou ontvangen. Alsof ik dubbel ga betalen????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform