Terug

Bestelling niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. R.

Naar: bol.com

15/01/2018

Ik heb mijn besteld product via bol.com niet ontvangen. Het werd meteen onderzocht en ik kreeg te horen dat POSTNL men pakje op het juiste adres heeft afgeleverd. Zoals eerder vermeld heb ik niets gekregen. Ben natuurlijk ook bij de buren gaan vragen zoals bol.com me vroeg. Iedereen verzekerde me dat ze niets hadden aangenomen qua pakje voor me. Tevens wist bol.com me ook te melden dat er niet was afgetekend voor men pakje. Heb dus geen indicatie waar het zich zou kunnen bevinden en heb ook geen bewijs dat het zou zijn geleverd. Eerst kreeg ik van bol.com te horen dat ik de keuze had de bestelling te annuleren of opnieuw te laten leveren. Later kreeg ik van een andere medewerker te horen dat dit niet mogelijk was en dat ik dus het product zou moeten betalen. Ik ga er niet mee akkoord dat ik dit product zou moeten betalen. Als men online iets besteld gaat men ervan uit dat dit in alle veiligheid wordt afgeleverd en dus ook met een handtekening bij afgifte. Zeker wanneer het product een grotere waarde heeft.

Berichten (1)

bol.com

Naar: B. R.

15/01/2018

---- Original Message ---- From klachtenbox@test-aankoop.be To klantenservice@bol.com Subject Klacht: Bestelling niet ontvangen (CPTBE00327399-24) Date Mon, 15 Jan 2018 00:10::57 GMT Klacht: Bestelling niet ontvangen (CPTBE00327399-24) U hebt een klacht ontvangen van Bernd Rector Beheerd via Over ons Bestelling niet ontvangen BOL.COM Naam van de klant Bernd Rector Referentie klant BOL.COM 4500567880 Adres klant Leuvensesteenweg 158 3370, BOUTERSEM Beschrijving van de klacht Ik heb mijn besteld product via bol.com niet ontvangen. Het werd meteen onderzocht en ik kreeg te horen dat POSTNL men pakje op het juiste adres heeft afgeleverd. Zoals eerder vermeld heb ik niets gekregen. Ben natuurlijk ook bij de buren gaan vragen zoals bol.com me vroeg. Iedereen verzekerde me dat ze niets hadden aangenomen qua pakje voor me. Tevens wist bol.com me ook te melden dat er niet was afgetekend voor men pakje. Heb dus geen indicatie waar het zich zou kunnen bevinden en heb ook geen bewijs dat het zou zijn geleverd. Eerst kreeg ik van bol.com te horen dat ik de keuze had de bestelling te annuleren of opnieuw te laten leveren. Later kreeg ik van een andere medewerker te horen dat dit niet mogelijk was en dat ik dus het product zou moeten betalen. Ik ga er niet mee akkoord dat ik dit product zou moeten betalen. Als men online iets besteld gaat men ervan uit dat dit in alle veiligheid wordt afgeleverd en dus ook met een handtekening bij afgifte. Zeker wanneer het product een grotere waarde heeft. Gewenste oplossing Ik wens een annulering van mijn bestelling. Betwist bedrag ¬ 0,00 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken bol.png bol1.png bol2.png bol3.png bol4.png Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht . Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord . Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00327399-24 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform