Terug

BESTELLING NIET ONTVANGEN

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. W.

Naar: ZALANDO

12/07/2024

Beste, Ik neem contact met jullie op omdat ik ten einde raad ben. Mijn bestelling van Zalando zou op 04/06 om 09u24 zijn afgeleverd maar ik heb deze helaas nooit ontvangen. Ik was op het moment van de levering niet thuis maar ontving wel een mail dat de bestelling werd geleverd. Mijn mama woont in de buurt en heb haar gevraagd om even te gaan kijken en de pakjes eventueel binnen te leggen. Meestal worden de pakjes goed bezorgd en in de gang gelegd. Maar bij aankomst was er geen pakje te bespeuren. Ook mijn buren hebben niets gezien, mijn buren vertrouw ik hierin zeker. Wat ook vreemd is, is dat er op de datum van levering 2 pakketten van Zalando door de koerier Bpost zouden worden geleverd. Ik heb voor beide pakketten de rechtsverklaring ingevuld en terugbezorgd. Na een maand bellen en mailen kreeg ik gisteren het nieuws dat 1 pakket werd verwerkt en de factuur hiervoor is vervallen. Voor het andere pakket weigeren ze dit te doen, hun financiële dienst heeft die beslissing genomen en hier kan niets aan worden gedaan werd mij vertelt. Ik heb hierna nog 2x telefonisch contact opgenomen maar tevergeefs. Ik heb ook contact opgenomen met bpost maar zij geven aan hierin niet tussen te komen, dat ik dit moet regelen met Zalando. Maar helaas kom ik er met hen niet uit. Ik begrijp ook niet goed waarom de pakjes steeds in de gang worden gelegd, aangezien ik in de app heb aangeduid dat als ik niet thuis ben, de pakjes rechtstreeks naar een afhaalpunt dienen te gaan. Maar ik weet natuurlijk niet of de postbode effectief de pakketten in de gang heeft gelegd. Bpost zelf wil hierover ook geen informatie vrijgeven aan mij en verwijst telkens naar Zalando. Vandaag had ik eindelijk een vriendelijke man aan de lijn bij Zalando, hij heeft ervoor kunnen zorgen dat de betaling voor 2 weken werd gepauzeerd, dit geeft me toch iets meer ruimte om hiermee aan de slag te gaan. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen, ik vind dit een super vervelende kwestie en hoop dat we hier op een goede manier uitkomen. Gegevens van mijn bestelling: Bestelnummer: 11003117834305 Track & Trace: 323212278000151932577030 Besteldatum: 02/06/2024 Bedrag 71,96 euro + 5 euro aanmaningskosten Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Sidney Wouters

Berichten (1)

S. W.

Naar: ZALANDO

17/07/2024

Beste, Hebben jullie intussen de mogelijkheid gehad om mijn klacht te bekijken? Alvast bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groeten, Sidney Wouters

Bemiddeling door Testaankoop 18 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform