Beste Zelimkhan,
Eerder hebben wij u geïnformeerd over dit dossier. Er is onderzoek gedaan naar de niet ontvangen bestelling. In dit onderzoek is o.a. door de bezorgdienst verklaard dat het pakket op het juiste adres (of bij de buren) is bezorgd. Zowel de track trace code als de desbetreffende bezorger geven aan dat het pakket is afgeleverd op het juiste adres. Daarnaast wijzen andere activiteiten in het klantaccount erop dat dit pakket in uw bezit is. We kunnen daarom geen terugbetaling doen of vervangend product versturen.
Dit is ons definitieve antwoord. We zullen in de toekomst niet meer reageren op soortgelijke vragen rondom deze bestelling.
Met vriendelijke groet,
bol
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: zaterdag 18 januari 2025 06:45
Aan: webcare webcare@bol.com
Onderwerp: Bestelling niet ontvangen weigering van terugbetaling