Terug

Bestelling NIET ontvangen.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. J.

Naar: Temu

03/04/2025

Beste, De slechtste ervaring ooit gehad met TEMU. Ik had een bestelling geplaatst, en kreeg een bericht dat Colis Privé dit ging leveren. Die bestelling was dus nooit aangekomen en heb van TEMU de vraag gekregen of ik deze vervoerder wou blokkeren. Dit heb ik dus ook gedaan. Ik had leuke items gevonden voor mijn hobby, en heb deze besteld. Wat krijg ik binnen? Een mail dat Colis Privé zou leveren... Wat gebeurd er? Niets aangekregen. Ik dien een klacht in bij de klantenservice en ze vertellen me dat het pakket is aangekomen volgens de tracking en sluiten de klacht gewoon af?!?!?! Nu zit ik hier, zonder mijn 2 pakketjes maar wel 2 openstaande facturen! Ik ben echt RAZEND kwaad!!! Het betreft volgende bestellingen: - PO-020-04276472021031279 - PO-020-15271590021671279 Ik ben echt heel erg geschrokken van de nalatigheid van de klantenservice!!!!!

Berichten (2)

S. J.

Naar: Temu

04/04/2025

Ik heb al 4 keer hetzelfde automatische antwoord gehad van de klantenservice! Ik ben het echt BEU!!!!

Bemiddeling door Testaankoop 05 april 2025

Temu

Naar: S. J.

09/04/2025

Dear Sir or Madam, This letter serves as an official response to the email received on April 3, 2025. Upon receiving the email, the platform immediately investigated the seller's shipping logistics information. The platform has contacted Colis Prive to initiate an investigation. The result of the investigation depends on Colis Prive. Rest assured that the platform will inform the consumer as soon as there are any results. Thank you for your patience and understanding. A courtesy Dutch translation of the response is provided. Please refer to the English version for the intended meaning if there are any discrepancies. Sincerely, Temu Legal team Geachte heer of mevrouw, Deze brief dient als officieel antwoord op de e-mail die op 3 april 2025 is ontvangen. Na ontvangst van de e-mail heeft het platform onmiddellijk de verzendlogistieke informatie van de verkoper onderzocht. Het platform heeft contact opgenomen met Colis Prive om een onderzoek te starten.Het resultaat van het onderzoek hangt af van Colis Prive. U kunt erop vertrouwen dat het platform de consument zal informeren zodra er resultaten zijn. Bedankt voor uw geduld en begrip. Een Nederlandse vertaling van het antwoord wordt u aangeboden als service.Raadpleeg de Engelse versie voor de beoogde betekenis als er enige discrepantie is. Met vriendelijke groet, Temu Legal team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform