Terug

Bestelling NIET ontvangen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. J.

Naar: Temu

08/04/2025

Beste, De slechtste ervaring ooit gehad met TEMU. Ik had een bestelling geplaatst, en kreeg een bericht dat Colis Privé dit ging leveren. Die bestelling was dus nooit aangekomen en heb van TEMU de vraag gekregen of ik deze vervoerder wou blokkeren. Dit heb ik dus ook gedaan. Ik had leuke items gevonden voor mijn hobby, en heb deze besteld. Wat krijg ik binnen? Een mail dat Colis Privé zou leveren... Wat gebeurd er? Niets aangekregen. Ik dien een klacht in bij de klantenservice en ze vertellen me dat het pakket is aangekomen volgens de tracking en sluiten de klacht gewoon af?!?!?! Nu zit ik hier, zonder mijn 2 pakketjes maar wel 2 openstaande facturen! Ik ben echt RAZEND kwaad!!! Het betreft volgende bestellingen: - PO-020-04276472021031279 - PO-020-15271590021671279 Ik ben echt heel erg geschrokken van de nalatigheid van de klantenservice!!!!! Ik heb al 4 keer hetzelfde automatische antwoord gehad van de klantenservice! Ik ben het echt BEU!!!

Berichten (2)

S. J.

Naar: Temu

09/04/2025

Schandalige klantenservice!!!!!

S. J.

Naar: Temu

11/04/2025

Contact gekregen met Colis Privé, mevrouw sprak Frans en ik vroeg of ze Nederlands kon. Ze heeft gewoon de telefoon afgelegd. Ik wil NU een oplossing aub!!!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform