Terug

Bestelling niet geplaatst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

S. V.

Naar: Telenet

21/11/2024

Beste, Op zondag 17/11 bestelde ik online een smartphone via de toestelkortingen voor klanten. Ik kreeg geen bevestigingsmail en kon hiervan ook niets terugvinden in mijn account, dus nam ik maandag 18/11 contact op met Telenet . Ik kreeg 3 mensen aan de lijn die alledrie een ander antwoord gaven. Uiteindelijk kwam ik erachter dat mijn bestelling niet geplaatst is, maar het geld is wel van mijn rekening gegaan. Contact met de klantendienst levert weinig op. Ik krijg telkens te horen dat mijn dossier in behandeling is, en ze voorlopig nog niets kunnen zeggen. Zo ben ik momenteel €1000 kwijt aan Telenet en kan niemand zeggen of ik dit geld terug krijg, of ik het toestel toch nog geleverd krijg. Hoe kan dit gebeuren?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform