Terug

Bestelling niet geplaatst slechte service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

A. D.

Naar: Telenet

15/12/2024

Beste Op 17/11/2024 bestelden wij een Oneplus 11 256GB en ging het geld (649,00 euro) van onze rekening. Wij kregen echter geen bevestigingsmail en vonden dit uiteraard vreemd. Na meer dan 5 weken later staan we geen meter verder en zijn we het echt beu. Telenet heeft meerdere dossiers opgestart en we werden nooit teruggebeld. De klantenservice is erbarmelijk! We krijgen telkens iets anders te horen en ze laten ons steeds wachten zonder resultaat. Ze kunnen zogezegd niets zien in hun systeem en raden ons aan om naar onze bank te bellen. Onze betaling is goed verlopen hoor! Graag krijgen we ons geld terug of het toestel!

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. D.

17/12/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-32528757 Beste mevrouw De Winne, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform