Terug

Bestelling niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. D.

Naar: Toolstation

14/02/2025

Beste, Graag had ik een antwoord gekregen betreffende de status van bestelling OWW013674279. In december 2024 had ik al problemen met een bestelling bij U maar ik dacht dat dit te wijten was aan de feestdagen. Op 03 februari 2025 heb ik de bestelling (referentie hierboven) geplaatst en vrij snel daarna kreeg ik van Bpost de melding dat zij op 04/05 februari gingen leveren maar dat gebeurde niet en tot op heden is dat nog altijd zo. Op 06 februari heb ik twee keer telefonisch contact gehad met Toolstation. Het enige dat ik van Bpost, via Toolstation, heb gekregen is een bijlage, eigenlijk "een verklaring op eer" om na te gaan of ik de goederen toch niet had ontvangen, misschien bij een familielid of bij de buren. Gezien ik dit verregaande arrogantie vind van Bpost, die zelf blijkbaar niet meer weten of ze het artikel ooit in ontvangst hebben genomen, heb ik geweigerd om dit document in te vullen en heb Toolstation daarvan op de hoogte gebracht. De bestelling is nooit voorbij status "in voorbereiding" geraakt en dat is op dit moment nog altijd zo. Waar zou dan een plotse levering van komen? Graag een update. Alvast bedankt, Eddy Dupont

Berichten (3)

Toolstation

Naar: E. D.

19/02/2025

Beste meneermevrouw Klachten, @@REF_ID@ec0bb2772b86d5c51a@REF_ID@@ @@REF_ID@ec0bb2772b86d5c51a@REF_ID@@ Bedankt voor uw bericht. De klacht van deze klant is bij ons wel in behandeling. Als onderdeel van de afwikkeling van deze procedure is aan de klant gevraagd om een formulier in te vullen op verzoek van Bpost in te vullen. De klant heeft geweigerd dit formulier in te vullen en wij kunnen niet verder met de afwikkeling. De klant kan alsnog het formulier invullen en ondertekenen zodat wij de procedure verder kunnen afwikkelen. Als er nog andere vragen zijn horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Winnie Klantenservice Postbus 11 2665 ZG Bleiswijk Nederland Tel.: +31 (0)71-5815050 Fax.: +31 (0)71-5815055 Uitbreidingstraat 84 2600 Antwerpen Belgium Tel: 078- 05.00.96 Op Vr, 14 Feb om 11:15 AM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 785772:1296825

E. D.

Naar: Toolstation

20/02/2025

Beste, Toen ik de weigering heb gemeld bij jullie dienst heb ik nog gelijk gekregen, zonder vervolg weliswaar. Als het niet anders kon dan door het document te ondertekenen had men mij dit al eerder kunnen zeggen. Ondertussen heb ik het nodige gedaan en ik hoop van U vrij snel hetzelfde. Ik vind het spijtig wat er is gebeurd want ik ben wel fan van Toolstation maar de online dienst vertoont gebreken, twee maal na mekaar problemen is moeilijk onder de noemer "toeval" te plaatsen. Eddy Dupont

Toolstation

Naar: E. D.

20/02/2025

Beste meneermevrouw Klachten, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben de ingevulde en ondertekende verklaring inmiddels ontvangen en doorgestuurd naar de bezorgdienst. Inmiddels hebben wij ook al een opdracht aangemaakt om het aankoop bedrag aan u terug te betalen. Als er nog andere vragen zijn horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Winnie Klantenservice Postbus 11 2665 ZG Bleiswijk Nederland Tel.: +31 (0)71-5815050 Fax.: +31 (0)71-5815055 Uitbreidingstraat 84 2600 Antwerpen Belgium Tel: 078- 05.00.96 Op Do, 20 Feb om 9:30 AM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 788238:1296825


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform