Terug

bestelling niet geleverd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. M.

Naar: Dyson

17/10/2025

Bestelling Dyson Airstrait™ wet-to-dry stijltang geplaatst op maandag 6 oktober, nav een speciale promotie die zij per mail aanboden. Dyson gaat er prat op er binnen de 1 à 2 dagen geleverd wordt na bestelling, tja... De opvolging hiervan tart evenwel alle verbeelding. Aangezien ik op woensdag nog geen enkel bericht van levering ontving ben ik dagelijks zowel per whatsapp als telefonisch levering gaan opvolgen. Onvoorstelbaar welke antwoorden ik telkens kreeg, niemand maar dan ook niemand kon mij zeggen wanneer geleverd zou worden iedereen schermde met het feit dat zij niet bevoegd waren om dit op te lossen en zij konden en of mochten of wilden mij blijkbaar ook niet doorverbinden met een verantwoordelijke die een beslissing kon nemen in dit dossier. de whatsapp conversaties waren zo mogelijk nog erger.... Uiteindelijk kreeg ik op 11 oktober de belofte dat er uiterlijk binnen de 2 dagen zou gereageerd worden per mail, 2 dagen later moest ik nog tot tot 7 dagen wachten op antwoord van de “escalatie”afdeling……. Vandaag opnieuw contact om te vernemen dat zij nog 30 dagen nodig hebben om mijn probleem op te lossen alle mails naar opgegeven mail adressen worden beantwoord als " no-reply mailbox"...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform