Terug

Bestelling niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

G. L.

Naar: bol.com

20/12/2024

ik heb met de sint een grote bestelling geplaatst Dit werd in verschillende pakketten geleverd. Een heel deel van de pakketten zijn niet geleverd en bij de andere pakketten ontbraken enkele stuks. Hier was een case van geopend. Ik kreeg nu enkel een mail met de uitleg: we hebben bewijzen dat de artikelen geleverd zijn! Ik vraag de bewijzen en krijg niets! Er is niets geleverd! Ik was toen ook niet thuis! De leveringen van post nl zijn nooit afgeleverd bij mij thuis! Normaal als ik niet thuis ben worden deze naar een post nl punt gebracht (bij een andere bestelling van andere leverancier nu ook het geval) maar van deze pakketten is niets terug te vinden! Graag mijn geld per direct terug of we ondernemen verdere stappen!

Berichten (2)

bol.com

Naar: G. L.

20/12/2024

Goedemiddag, Bedankt voor het doorgeven. Er is onderzoek gedaan naar de niet ontvangen bestelling. In dit onderzoek is o.a. door de bezorgdienst verklaard dat het pakket op het juiste adres (of bij de buren) is bezorgd. Zowel de track trace code als de desbetreffende bezorger geven aan dat het pakket is afgeleverd op het juiste adres. Daarnaast wijzen andere activiteiten in het klantaccount erop dat dit pakket in je bezit is. We kunnen daarom geen terugbetaling doen of vervangend product versturen. Met vriendelijke groet, Natalya van bol. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 20 december 2024 15:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Bestelling niet geleverd ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

G. L.

Naar: bol.com

20/12/2024

Beste welke activiteiten wijzen er op dat ik dit pakket al in mijn bezit heb? Want ik heb het niet in mijn bezit!! waar heeft postnl dit afgeleverd? Hebben ze bewijzen dat dit op juiste adres is? Ik zie geen enkel bewijs en ik ben hier wel mijn geld kwijt!!!

Bemiddeling door Testaankoop 22 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform