Terug

bestelling niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. J.

Naar: MediaMarkt

20/09/2023

Beste. op 6 september jl heb ik bij jullie een aankoop gedaan die op 7september geleverd zou worden .NIETS ! Op 13 september zou er geleverd worden tussen 11 en 13u NIETS ! De dag nadien word de bestelling als LOST doorgegeven ! Na een 10 tal telefoontjes ben ik nog geen stap verder ! Bij deze in gebreke stelling annuleer ik de betaalde goederen en eis ik het betaalde bedrag nl 1847.98€ AsapTerug !

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: W. J.

20/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230920-039442.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34953---]

MediaMarkt

Naar: W. J.

22/09/2023

Beste Meneer Janssens,Onze excuses voor het ongemak, uw dossier is alvast in behandeling.Uw terug betaling is alsook geactiveerd.Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.Cordialement,SandyMediaMarkt BelgiqueContactez nous via: s:www.mediamarkt.be/fr/shop/contact.[---002:008270:45338---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:008270:45338---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform