Beste,Op donderdag 17/08 11h30 werd op naam van Lynn Stroobants via de Samsung webshop een smartphone 'Galaxy S23 plus' besteld voor levering 18/08. Om 15h30 ontvangen we bericht dat Bpost werd gekozen om het pakketje te bezorgen, en om 23h45 laat Samsung weten dat het pakketje verzonden is voor levering 18/08.Helaas moeten we constateren dat noch Bpost noch Samsung op heden weet waar het pakket zich bevindt. Wij kunnen alleen waarnemen dat het pakket nog niet ontvangen werd.Wij hebben meermaals zowel telefonisch als per mail, contact opgenomen met Bpost en Samsung, maar worden van het kastje naar de muur gestuurd.Hieronder dan u bijkomende informatie vinden over de Track & Trace bij Bpost en het ticketnummer bij Samsung voor de neergelegde klacht.Track&Trace Bpost: 323212511100000027764030Bestelnummer Samsung: BE230810-74415151Ticketnummer: SPEC-71650Wij verwachten levering van het toestel -conform bestelling- en aanvaarden on geen enkel beding terugbetaling. Met vriendelijke groet.